DOLAR 20.00 %0.09
EURO 00,00 %0.09
G.ALTIN 00,00 %0.09
CUM. ALTIN 00,00 %0.09
BİLEZİK 00,00 %0.09

Konya DHO Ali Ayrancı başkan oldu

Sandıkta Ali Ayrancı'ya 402, Mete Algen'e ise 309 oy atıldı

Konya (Dentalhaber) Konya Diş Hekimleri Odası’nda Ali Ayrancı dönemi başlandı. Oda'nın 21. Olağan Genel Kurulu tamamlandı.

Genel kurulda mesleki dayanışma ve kurumsal süreklilik vurgusu öne çıkarken, yapılan seçimlerin ardından yeni başkan Ali Ayrancı oldu. Sandıkta Ali Ayrancı'ya 402 oy, mevcut başkan Mete Algen ise 309 oy çıktı.

Genel kurul kapsamında 20. Olağan dönemde görev yapan kurul üyelerine, mesleğe ve odaya sundukları katkılardan dolayı plaket verildi. Önceki dönem başkanı Mete Algen de hizmetlerinden dolayı teşekkür edilerek plaketle onurlandırıldı.

Habere 0 Yorum Yapılmış

Habere Yorum Yap

Almanlar, Pekin'deki Sino-Dental 2026'ya çıkarma yaptı

Fuar 100 binden fazla ziyaretçi ağırladı

Türk ve Yunan dişhekimleri Muğla'da buluştu

3. Uluslararası Karya Dostluk Kongresi gerçekleştirildi 

Adıyaman DHO’da Prof. Dr. Nihal Hamamcı dönemi 

Oda’nın 3. Dönem Genel Kurulu tamamlandı

© BURSA BÜLTENİ 16. Tüm Hakları Saklıdır. Haberlerimiz Kaynak Gösterilerek Kullanılabilir