İstanbul Dişhekimleri Odası 1 Mayıs’ta Kadıköy’deydi
İDO Kadıköy Rıhtım Meydanı’nda yapılan mitinge katıldı.
- Okunma sayısı : 416
- 11.May.2026
- Okuma Süresi 1 Dk.
- Twitter'da Paylaş
İstanbul (Dentalhaber) İstanbul Dişhekimleri Odası, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde Kadıköy Rıhtım Meydanı’nda yapılan mitinge katıldı.
Haydarpaşa Numune Hastanesi önünde bir araya gelen kortejle başlayan yürüyüşe, Oda Yönetim, Denetleme ve Disiplin Kurulu üyeleri ve çok sayıda dişhekimi katıldı.
Yürüyüşün ardından Kadıköy Rıhtım Meydanı’nda toplanan kalabalık içinde yerini alan dişhekimleri, emek, eşitlik ve demokrasi taleplerini dile getirirken sağlık çalışanlarının yaşadığı sorunlara da dikkat çekti.
Habere 0 Yorum Yapılmış
Habere Yorum Yap
Fuar 100 binden fazla ziyaretçi ağırladı
3. Uluslararası Karya Dostluk Kongresi gerçekleştirildi
Oda’nın 3. Dönem Genel Kurulu tamamlandı