DOLAR 20.00 %0.09
EURO 00,00 %0.09
G.ALTIN 00,00 %0.09
CUM. ALTIN 00,00 %0.09
BİLEZİK 00,00 %0.09

İstanbul Dişhekimleri Odası 1 Mayıs’ta Kadıköy’deydi

İDO Kadıköy Rıhtım Meydanı’nda yapılan mitinge katıldı.

İstanbul (Dentalhaber) İstanbul Dişhekimleri Odası, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde Kadıköy Rıhtım Meydanı’nda yapılan mitinge katıldı.



Haydarpaşa Numune Hastanesi önünde bir araya gelen kortejle başlayan yürüyüşe, Oda Yönetim, Denetleme ve Disiplin Kurulu üyeleri ve çok sayıda dişhekimi katıldı.

Yürüyüşün ardından Kadıköy Rıhtım Meydanı’nda toplanan kalabalık içinde yerini alan dişhekimleri, emek, eşitlik ve demokrasi taleplerini dile getirirken sağlık çalışanlarının yaşadığı sorunlara da dikkat çekti.
 

Habere 0 Yorum Yapılmış

Habere Yorum Yap

Sino-Dental 2026 Pekin'de sona erdi

Fuar 100 binden fazla ziyaretçi ağırladı

Türk ve Yunan dişhekimleri Muğla'da buluştu

3. Uluslararası Karya Dostluk Kongresi gerçekleştirildi 

Adıyaman DHO’da Prof. Dr. Nihal Hamamcı dönemi 

Oda’nın 3. Dönem Genel Kurulu tamamlandı

© BURSA BÜLTENİ 16. Tüm Hakları Saklıdır. Haberlerimiz Kaynak Gösterilerek Kullanılabilir